Proizvajalci

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP). Spletno trgovino Way Of  Blade upravlja podjetje Primož Sovdat s.p., Brezje pri Lipoglavu 25,  Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik.

Uporabniško ime in geslo

Ob registraciji v sistem spletne prodajalne pridobi obiskovalec uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato vas prosimo, da vnašate točne osebne podatke, saj bomo le tako zmožni z vami vzpostaviti stik v primeru obvestil glede vašega naročila.

Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
z bančnim nakazilom na poslovni račun
preko Pay Pal-a
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajeto v Splošnih pogojih poslovanja. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

Veljavnost ponudbe

Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.

Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.

Plačilo poštnine

Izdelke dostavljamo z našim poslovnim partnerjem Pošto Slovenije. Poštnino krije ponudnik, kadar znesek naročila znaša 100 € ali več.

Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 100 €. Znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €.

Pri plačilu po povzetju vam bo Pošta Slovenije zaračunala provizijo za plačilo po obrazcu UPN (univerzalni plačilni nalog) po njihovem ceniku:

    1. znesek naročila do 98 € ... provizija 1,05 €
    2. znesek naročila nad 98 € do 500 € ... provizija 1,7% od zneska na obrazcu UPN
    3. znesek naročila nad 500€ ... provizija 5,36 €

 

Način in rok dobave

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil za izdelke, ki so na zalogi in naročilo prejmemo na delovni dan do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

Večine izdelkov trenutno nimamo na zalogi, zato je za izdelke, ki niso na zalogi, rok dostave 30-40 dni. Če bi se rok dostave podaljšal, vas o tem obvestimo. V primeru, da se rok dobave podaljša nad 40 dni, vam stroškov pošiljanja (5 €) ne zaračunamo.

Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil.

Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem Pošto Slovenije razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

Vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte wayoftheblade.si@gmail.com ali na naslov Primož Sovdat s.p., Brezje pri Lipoglavu 25, 1261 Ljubljana-Dobrunje. Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Primož Sovdat s.p., Brezje pri Lipoglavu 25, 1261 Ljubljana-Dobrunje. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.

Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine žal ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami - trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti orders@maxximum-shop.com, na fax številko 01/43 66 023 ali po klasični pošti na naslov Maksimum d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Ekipa Way Of The Blade